ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΦΥΣΑΛΙΔΑ

> Φυσαλίδα – Golden Berry

Λίγα λόγια για την Φυσαλίδα

H Φυσαλίδα ή GoldenBerries (Physalis Peruviana) αυτό το μικρό εξωτικό φρούτο είναι ένας πραγματικός θησαυρός, για τo οποίο μελέτες έχουν δείξει πως είναι πλούσιο σε βιοφλαβονοειδή και πηκτίνη, και έχει αντιφλεγμονώδη, αντιισταμινική και αντιοξειδωτική δράση συμβάλλοντας στην ενίσχυση του οργανισμού σε περίοδο στρες.

Είναι πλούσια σε βιταμίνες C, A, Β1, Β2, Β3, Β6 και Β12 και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, πράγμα σπάνιο για ένα φρούτο. Περιέχει επίσης Σίδηρο, Φώσφορο και Πηκτίνη που υποστηρίζει την καλή πέψη και μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης και την πρόληψη εξάρσεων της γλυκόζης στο αίμα, γεγονός που την καθιστά ένα υγιεινό σνακ για άτομα με αυξημένο σάκχαρο.

Έχει ήπια καθαρτική δράση και περιέχει φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην υγιή πέψη. Η πηκτίνη που περιέχει βοηθάει στον έλεγχο του σακχάρου, ενώ παράλληλα διατηρεί τα επίπεδα της χοληστερίνης στο σώμα σε χαμηλά επίπεδα και συμβάλλει στη βελτίωση της κατάστασης των τριχοειδών αγγείων και κατ’ επέκταση στα όργανα εκείνα που απαιτούν υψηλά επίπεδα θρεπτικών ουσιών και οξυγόνου, όπως τα μάτια, ο εγκέφαλος, τα όργανα αναπαραγωγής.

Τα βιοφλαβονοειδή που περιέχει, βοηθούν στην καλύτερη απορρόφηση της βιταμίνης C, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος, έχουν αντιοξειδωτική δράση και μειώνουν τις φλεγμονές στο σώμα. Τέλος, ο καρπός της Φυσαλίδας εκτός από τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, βοηθάει στην όψη του δέρματος, στην προστασία του οργανισμού από τον καρκίνο, στην εκφύλιση της ωχράς κηλίδας, καταπολεμά τους πονοκεφάλους, τα εντερικά προβλήματα, τη ρευματοειδή αρθρίτιδα και την κυστική ίνωση.

Καταναλώστε την σκέτη (νωπή) αφαιρώντας τον εξωτερικό κάλυκα σαν σνακ ή σε συνδυασμό με άλλα superfoods, όπως gojiberries, cacaonibs κτλ. Μπορεί να προστεθεί σε σαλάτες, γλυκά, ποτά επιδόρπια smoothies και μαζί με τα δημητριακά πρωινού.

12 Λόγοι για να την δοκιμάσετε


Η Φυσαλίδα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, είναι χαμηλή σε θερμίδες και υψηλή σε ίνες. Περιέχει βιταμίνη C, Α, B, K σίδηρο ασβέστιο, κάλιο και φώσφορο.
 Η Φυσαλίδα είναι γεμάτη με αντιοξειδωτικά και φυτο- θρεπτικά συστατικά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν κάθε  οργανισμό  να  αντιμετωπίσει  και  να   ξεπεράσει πολλά προβλήματα.
Παρακάτω αναφέρονται 12 σημαντικοί  λόγοι  για  να εισάγετε την Φυσαλίδα στην καθημερινή διατροφή σας.



Βοηθάει

• Αποτοξίνωση
• Κυκλοφορία του αίματος
• Στην ρύθμιση του σακχάρου και της χοληστερόλης


Βελτιώνει

• Την πέψη
• Τον μεταβολισμό και όραση
• Την υφή του δέρματος και των μαλλιών


Χαρίζει

• Ενέργεια και δύναμη
• Νοητική διαύγεια
• Τόνωση του ανοσοποιητικού


Συμβάλλει

• Στην μείωση του στρες
• Υγεία των οστών
• Καταπολέμηση των φλεγμονών


Αν νιώθετε λίγο μελαγχολικοί αυτή την περίοδο στη ζωή σας, δοκιμάστε την Φυσαλίδα.
Το φλαβονοειδές  αυτό  εξωτικό φρούτο βοηθά  στην όρεξη και τη διάθεσή σας, καθώς αποτελεί το ιδανικό και φυσικό συγχρόνως αντικαταθλιπτικό.

” Στόχος μας, να εντάξουμε  την  Φυσαλίδα με όλα τα πολύτιμα οφέλη της στην καθημερινότητά μας. “